Toimistossa käynnit ajanvarauksella

Asiointi toimistolla onnistuu toistaiseksi ajanvarauksella etukäteen varatun ajan mukaisesti. Toimistolle tuotavat paperit yms. voit jättää alakerran aulassa olevaan postilaatikkoomme. Voit asioida kanssamme kotisivuiltamme löytyvien sähköisten kanavien kautta, sähköpostitse tai puhelimitse.

2021-10-08T12:57:47+03:004.12.2020 7:46|

Sähköiset palvelut

Sähköinen asiointi on helpoin ja nopein tapa hoitaa asioita. Käytössämme on vuokra- ja autopaikkasopimuksen sähköinen allekirjoitus sekä vuokrasopimuksen sähköinen irtisanominen. Sähköisiin palveluihin tarvitaan omia pankkitunnuksia.

2019-04-03T09:33:03+03:0011.1.2019 10:29|

Asukaskysely huhtikuun aikana

Tulemme tekemään jälleen asukaskyselyn noin 700:lle asukkaallemme. Kysely tehdään satunnaisotannalla, johon toivomme asukkailta vastauksia toimintamme kehittämistä varten.

2018-03-29T13:35:26+03:005.3.2018 12:02|
Go to Top